Bez bólu, bez stresu!

Sedacja wziewna,
czyli sposób na pozbycie się strachu przed wizytą u dentysty.

Sedacja wziewna polecana jest dorosłym i dzieciom, którzy odczuwają dyskomfort, niepewność i lęk przed zabiegiem.

Z pewnością znacie Państwo wśród rodziny, przyjaciół, znajomych takie osoby, które panicznie boją się wizyty u stomatologa. Z tego powodu unikają wizyt w gabinecie, narażając się w przyszłości na ból, utratę zębów a nawet na pogorszenie ogólnego stanu zdrowia.

I nic nie pomagają zaklęcia : Nie bój się ! Nie będzie bolało. Możesz się leczyć w znieczuleniu !

Brrr. Co z tego, że w znieczuleniu! Przecież znieczulenie to zastrzyk ! – odpowiadają.

Trudno dyskutować ze strachem i uprzedzeniem, które często tkwi w nas od dzieciństwa. Można go jednak pokonać! Z pomocą przychodzi sedacja wziewna. To najlepszy sposób na pozbycie się lęku, niepokoju związanego z zabiegiem stomatologicznym.

Bez bólu bez stresu

Czym jest sedacja wziewna ?

Tuż przed zabiegiem i w jego trakcie wdychamy przez maseczkę mieszankę tlenu i podtlenku azotu, podawaną ze specjalnego urządzenia. Gaz ten ma cudowne właściwości: wyłącza uczucie strachu, relaksuje i wprowadza w stan błogostanu. Przestajemy obawiać się dentysty, leczenia, znieczulenia. Jest taaak przyjemnie ! A co najważniejsze, gdy lekarz zamknie dopływ gazu na koniec zabiegu, w kilkanaście sekund ,,wracamy do siebie’’.

Uspokojenie wziewne, to idealne rozwiązanie
dla bojących się dzieci.

W przypadku dzieci szczególnie często zawodzą zapewnienia lekarza i perswazje rodziców. Nie pomaga już nic, a problem z chorymi, nieleczonymi zębami narasta. Wszystkie tradycyjne metody zawodzą, a mały Jaś, czy też mała Ania mówią:

Nie otworzę buzi! Nie dam sobie nic zrobić! Nie! Nie! Nie!

Zmartwieni Rodzice nie wiedzą, co robić. Wtedy warto pomyśleć o uspokojeniu wziewnym! Jest to najlepsze i co ważne, bezpieczne i skuteczne rozwiązanie.

Opowiedz swoim bliskim i znajomym o nowej metodzie zwalczania lęku przed wizytą u dentysty. Przekonaj się sam, że wizyta z dzieckiem w gabinecie nie musi być traumatycznym przeżyciem i dla dziecka i dla rodziców.

Zapewniamy, gwarantujemy – od nas wyjdziecie uśmiechnięci i zrelaksowani.

W naszej klinice pacjentami z dentofobią serdecznie i fachowo  opiekuje się dr Katarzyna Lipniacka
i dr Agnieszka Adamska.

W ZUBARZE leczymy bez bólu, bez stresu!